Nieuw bij OLAV: cadeaubonnen

De afgelopen weken heb ik (Anne) een aantal dingen veranderd bij OLAV. In dit berichtje probeer ik je kort uit te leggen wat er veranderd is en wat je kunt doen om een cadeaubon te krijgen!

Het OLAV-project is nu zo’n jaar onderweg en in het afgelopen jaar heb ik veel geleerd. Zo weet ik nu zeker dat leraren het ECHT heel druk hebben, dat het voor jullie belangrijk is om persoonlijk contact te hebben om vragen te kunnen stellen, en dat beloningen helpen om volledig ingevulde vragenlijsten te krijgen.

Vandaar dat deze website een iets persoonlijker tintje heeft gekregen, zoals je wellicht wel hebt gezien om de homepage. Ik ben op dit moment op zoek naar IB’ers en zorgcoördinatoren die wat zien in dit project en als het ware als ‘ambasadeur van OLAV’ hun collega’s enthousiast willen maken. (Lijkt je dit wat? Neem dan even contact op!)

Maar het belangrijkste: Vanaf nu levert elke volledig ingevulde vragenlijst je een klein bedankje op. Nadat je de vragenlijst hebt ingevuld, stuur ik je een digitale bol.com-cadeaubon ter waarde van 5 euro op. Hiermee bedank ik jullie voor het vrijmaken van een half uurtje van je kostbare tijd voor mijn onderzoek! Heb je nu al eerder een vragenlijst helemaal ingevuld, maar nog geen cadeaubon gekregen? Stuur mij dan even een mailtje op a.smit@accare.nl. Je krijgt dan alsnog je cadeautje!


De cadeaubonnen zijn alleen beschikbaar voor leerkrachten, docenten en pabostudenten.

Plaats een reactie